W Centrum Rozwoju Rodziny odbył się cykl szkoleń z profesjonalnej obsługi klienta

Profesjonalna obsługa klienta w sytuacjach trudnych z uwzględnieniem zarządzania stresem i asertywności. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem, wizerunek pracownika” to zagadnienie całego cyklu warsztatów dedykowanych pracownikom Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz miejskich jednostek samorządowych.

Głównym celem zajęć było zaspokajanie potrzeb klienta w administracji z uwzględnieniem obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami, położono także szczególny nacisk na jakości wykonywanej obsługi. Przybliżone zostały także reguły i zasady profesjonalnej obsługi oraz sposoby na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta i znaczeniem komunikacji w kontakcie z klientem.

Warsztaty zostały realizowane w ramach projektu „Miasto Przestrzenią Rozwoju” finansowanego z programu „Rozwój Lokalny” współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz Budżetu Państwa.

Logo - Fundusze Norweskie - Miasto Zabrze